onsdag 4 maj 2011

Fucked up!

Ok....så mina ideér är inte speciellt bra?
Blir så trött!
Det är projekten som håller mig flytande.....Det som får mig att slappna av och koppla bort alla måsten för en stund.
Meeeeen strunt i det!! Gör alla måsten, sov och vakna till nya måsten.
Life is a bitch and then U die!


Fick idag en förklaring (efter många mail och samtal) till varför soffbordet fortfarande inte dykt upp....... Beställdes 12/4.
Det ligger på DHL i Hisingsbacka sedan 16/4!
Där dom dessutom påstår att dem skickat avier!
Orsak: Företagets avtal med DHL sträcker sig bara dit....FRÅN BORÅS! Hallå i lådan är det någon hemma?!
Leverans till Uddevalla med DHL innebär alltså att man själv ska få hämta det i Hisingsbacka?!
Kan ingen meddela att det är så när man beställer och ändå pratar med någon som går igenom hela köpet från order till leveranssätt istället för att säga:
- ''Då kommer det dyka upp på DHL i Uddevalla om ett par dagar. Du får hem en avi med posten eller via sms.''
Var riktigt sur när jag först fick ringa DHL som fick mig att ringa till företaget där en halvgrinig kärring säger att jag ska betala mer för att få hem det.....No way in hell!
Bad henne att ta tillbaka ordern å då blev hon len och kopplade mig till en ''högre'' person.
Tack och lov var denne tillmötesgående....
Efter att ha dragit hela historien igen blev resultatet att jag får det levererat hem till dörren utan att betala en enda krona extra. Det skulle dom stå för.
Tack och bock.
Är inte den som ringer och är arg i telefonen när det gått emot mig utan har alltid försökt vara förstående, men in detta fallet handlade jag annorlunda.
Tack och lov, för tänker inte betala en faktura på 2500:- utan att ha fått hem beställningen.

En sak är iallafal säker. Jag tänker inte lägga en order hos dem igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar